woensdag 29 augustus 2012

9 en counting

Ook ik was ooit jong :-D
Nog 9 dagen naar de 38ste verjaardag. Dan worden we dus 39. Ergens zowat halverwege van het bewuste leven en toch misschien eens tijd om een balans op te maken. Daar kunnen we ons de volgende 9 dagen dus wel mee amuseren.

Terugblikken op de goede en slechte dagen, het zal een drukke bezigheid worden. Maar ik heb het er wel op. Afwegen en kijken of het al te vroeg is voor een midlife crisis of al te laat. Maar aangezien ik nu pas het gevoel heb dat mijn leven nog moet beginnen (en ik me in de baarmoeder van mijn tweede leven bevind) lijkt het me nog wat te vroeg voor een midlifecrisis. We zullen dat nog maar een paar jaar uitstellen. Dus die veranda, moto, vijver,... mogen nog even in de kast blijven ;-).

Ondertussen zijn er dit weekend Vredesfeesten in Sint-Niklaas en kunnen we ons zinnen nog eens verzetten door naar de balonnen te gaan kijken. Dat wordt dus weer een geheugenkaartje vol foto's.

Ballon vanuit de tuin.
Goed, we gaan er eens werk van maken. Weegschaal bij de hand en daar gaan we...

Tot lees.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten