vrijdag 31 augustus 2012

Nog een weekje

Met nog een weekje in mijn 38ste jaar heb ik gisteren een leuke verrassing gekregen. Voor de tig-ste keer is er een zware breuk aan mijn auto. Differentieel of versnellingsbak of zo volgens de sleepdienst. Hoort er weer niet te goedkoop uit. Heb het wel gehad met die FIAT (Fucking Irritating Automobile Thing). Ga hem verkopen, nog liever dan er weer een hoop geld tegen te smijten en af te wachten wat de volgende breuk zal zijn.

Dat voelt dus lekker rot, zeker als er in je auto al 3 nieuwe koppelingen en een hoop andere nieuwe stukken in zitten. En je overal te horen krijgt dat dat niet normaal is voor een auto met zo weinig/veel kilometers op de teler. Soit, verkopen in de staat dat hij is en dan zien we wel weer. Liever met de fiets dan met dat wrak rond te rijden.ยต

Als ik een goede raad mag geven: koop NOOIT een FIAT, blijkbaar is de kans dat het een kostenpost wordt groter in vergelijking met andere, soms goedkopere merken. Ze hebben de reputatie om te roesten en dat is bij deze enkel de waarheid gebleken met het carter (vervangen wegens doorgeroest), maar andere bewegende onderdelen zijn niet zo betrouwbaar gebleken. Een kostelijk wagentje in onderhoud, en wel zo duur dat ik hem 2 keer heb betaald.

RIP roestbak
Maak zelf maar een interpretatie van het letterwoord...













Frustratie heb ik er al van gekregen van die bak. Maar daar zal de eerste letter wel voor staan he.
  • Frustratie in Automobiele Ambetante Toestand
  • Fabrique Italienne des Autmobiles Tragique/Terrible
  • ....
Suggesties welkom :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten