zondag 9 september 2012

Nieuwe leuke interesses

Heb van mijn liefje een super verjaardagscadeau gekregen. Een bloemlezing uit het werk van Gerrit Komrij. Inkt heet het dubbele boekwerk en na een lezing van het eerste stukje heb ik weer goesting gekregen om te lezen. Kapitale stukken is het bijschrift en het beloofd een kapitale verrijking te worden van mijn taalgevoel.
De taal en beeldspraak die alleen al in dat eerste twee bladzijden tellend stukje 'ter inleiding' worden gebruikt zullen menig schrijver die graag platitudes gebruiken doen verbleken.

Super blij dus met het geschenk, maar te moe om echt van de verjaardag te genieten. Een rustig weekend is het dus geworden met lekker weer en twee BBQ's. Heerlijk.

Heb ook het prototype van mijn site online gesmeten en hoop er reacties op te krijgen. Hopelijk wordt het een kruisbestuiving van Blogger, Website, Pinterest, Twitter en andere online levensvormen. We zijn op het web dus we leven. Voor de geïnteresseerden: Site Arjen.

De foto's ben ik nu ook online aan het zetten op Pinterest, prachtig ,voor mij nieuw, internethypje. En daar kan je me volgen op Arjen's Pinterest. En  nu een stukje gaan slapen. Tot de volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten