donderdag 13 september 2012

Rust

Na een woelige week is de rust een beetje terug gekeerd in mijn hoofd. Hoewel dat allemaal maar relatief is. Wat voor mij rust is kan voor een ander een overvloed aan gedachten zijn. Het is soms een achtbaan daarboven. Maar we hebben sommige dingen wat beter kunnen plaatsen. Hoewel dat zeker niet voor alles opging, is er toch weer wat meer orde in de zolderkamer.

We hebben de knikkers terug een beetje op orde.











Over de FIAT nog altijd geen nieuws. Blijkbaar is er niet veel interesse. Als je natuurlijk een wrak van een auto verkoopt en er constant slechte herstellingen aan doet kan je hem zelf niet verkopen. De nummer 1 in service staat er in grote letters op hun reclame. Eerlijk gezegd nog niet veel van gemerkt. De nummer 1 in geknots lijkt me een betere slogan.

Maar wat kan je verwachten als de zoon met de pretentie van een politicus de door de vader uitgebouwde zaak overneemt. En denkt het gauw gauw nog eens wat groter, beter en winstgevender te maken. Dan ben je met zekerheid bedrogen, of toch onderweg om bedrogen te worden.

Soit, hun probleem vanaf nu. Mij zien ze er tog niet meer terug. Maar hier kom ik over een paar dagen nog eens terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten